ვინ არის ხა­ტია ბუ­ნი­ა­თიშ­ვი­ლის ქმა­რი? - ამ კი­თხვას ბოლო თვე­ე­ბია, პი­ა­ნის­ტის გარ­შე­მო მე­დია ყვე­ლა­ზე ხში­რად სვამს, თუმ­ცა მუ­სი­კო­სი ჯერ­ჯე­რო­ბით არ ამ­ხელს მის ვი­ნა­ო­ბას.

მისი მუ­სი­კა­ლუ­რი ბი­ოგ­რა­ფია მდი­და­რია. სამი წლის ასაკ­ში და­ი­წყო ფორ­ტე­პი­ა­ნო­ზე დაკ­ვრის სწავ­ლა და სა­ბო­ლო­ოდ, ნიჭ­მა და თავ­და­დე­ბამ იქამ­დე მი­იყ­ვა­ნა, რომ პირ­ვე­ლი სა­ჯა­რო გა­მოს­ვლა თბი­ლი­სის კა­მე­რულ ორ­კესტრთან ერ­თად, ექ­ვსი წლის ასაკ­ში ჩა­ა­ტა­რა.

ხა­ტია 10 წლის იყო, რო­დე­საც უკვე სა­ერ­თა­შო­რი­სო კონ­ცერ­ტებ­ზე გა­მო­დი­ო­და და გან­სა­კუთ­რე­ბულ მუ­სი­კა­ლურ შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს აჩ­ვე­ნებ­და.

მუ­სი­კი­სა და ფორ­ტე­პი­ა­ნო­სად­მი გა­ტა­ცე­ბამ აი­ძუ­ლა, ეს­წავ­ლა თენ­გიზ ამი­რე­ჯი­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლო­ბით თბი­ლის­ში, შემ­დეგ კი ოლეგ მა­ი­ზენ­ბერგთან ვე­ნის მუ­სი­კი­სა და სა­შემ­სრუ­ლებ­ლო ხე­ლოვ­ნე­ბის უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში, ავ­სტრი­ა­ში. მის­მა შრო­მამ და შე­უ­პოვ­რო­ბამ შე­დე­გი გა­მო­ი­ღო და სწრა­ფად მო­ი­პო­ვა აღი­ა­რე­ბა, რო­გორც ამო­მა­ვალ­მა ვარ­სკვლავ­მა კლა­სი­კუ­რი მუ­სი­კის სამ­ყა­რო­ში.

ხა­ტი­ას ჰყავს უფ­რო­სი და, გვან­ცა ბუ­ნი­ა­თიშ­ვი­ლი, რო­მე­ლიც ასე­ვე ნი­ჭი­ე­რი პი­ა­ნის­ტია. დებს ხში­რად აქვთ შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, რომ ერ­თად და­უკ­რან და მა­ყუ­რე­ბელს აჩ­ვე­ნონ თა­ვი­ან­თი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი მუ­სი­კა­ლუ­რი შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბი.

ხა­ტია ბუ­ნი­ა­თიშ­ვი­ლის პი­რა­დი ცხოვ­რე­ბა

პი­ა­ნის­ტის პი­რა­დი ცხოვ­რე­ბა წლე­ბია, პო­პუ­ლა­რუ­ლი თე­მაა, მაგ­რამ მე­დია ბოლო თვე­ე­ბია ამ თე­მა­ზე ყვე­ლა­ზე ხში­რად წერს, რად­გან რამ­დე­ნი­მე თვის წინ, თაყ­ვა­ნის­მცემ­ლებს აც­ნო­ბა, რომ ბავ­შვს ელო­დე­ბო­და. ორ­სუ­ლო­ბის ბოლო თვე­ებ­ში კი სა­კონ­ცერ­ტო გეგ­მე­ბი სრუ­ლად შეც­ვა­ლა.

ორი თვის წინ პირ­ვე­ლი შვი­ლი, გო­გო­ნა შე­ე­ძი­ნა. მოგ­ვი­ა­ნე­ბით წერ­და, რომ შვი­ლის გამო გერ­მა­ნი­ა­ში სამ კონ­ცერტს აუქ­მებ­და, რად­გან პა­ტა­რა ბუ­ნებ­რივ კვე­ბა­ზე იყო.





ჭო­რე­ბის მი­უ­ხე­და­ვად, მისი ქორ­წი­ნე­ბის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცია და­დას­ტუ­რე­ბუ­ლი არ არის.

ერ­თა­დერ­თი მა­მა­კა­ცი, რო­მე­ლიც სა­ჯა­როდ ხა­ტია ბუ­ნი­ა­თიშ­ვილ­თან ერ­თად ოფი­ცი­ა­ლუ­რად გა­მო­ჩე­ნი­ლა, ორ­ლან­დო ბლუ­მია, რო­მელ­თან ერ­თა­დაც მო­სე­ირ­ნე პა­რი­ზის ქუ­ჩებ­ში ნა­ხეს. თუმ­ცა არა­სო­დეს და­უ­დას­ტუ­რე­ბი­ათ, რომ წყვილს შო­რის რამე ხდე­ბო­და. (კითხვის გაგრძელბა)